Nettó píárcikk olvasható
a tv2 honlapján. Kicsi szépséghiba, hogy a portál nem tűntette fel,
hogy itten bizony kérem egy fizetett hirdetésről van szó. Nem baj, nem
is elvárás. Ez itt a kelet, amit elsősorban az jellemez, hogy nem
nyugat. A lead imígyen dörög: "A Danone Kft. új kampánya a TV2 által
kínált integrált kommunikációs
megoldások újszerű eszközeit és csatornáit veszi igénybe a Könnyű és
Finom joghurt népszerűsítésére."
Jakupcsek Gabi, alias Vágó Light tehát még könnyebbre és még finomabbra
veszi majd a figurát. Merthogy: "A Könnyű és Finom joghurt kampányának
legfontosabb üzenete, hogy összehozza az egész családot." Ja, és aki a
jelzett termékből véletlenségből vásárolna, ne rémüljön meg, ha a védőfóliájának aljáról egy kiúgrott lélekbúvár mosolyog vissza: ön nyert.
A Multimilliomos mondjuk amúgy sem a nézhetőségével fog bevonulni a történelembe. Nem baj. Jakupcsek
"Bifiduszesszenzisz" Gabi legalább csinálhatja, amihez a legjobban ért.
Családokat bátoríthat a joghurtevésre. (A píárcikkek meg úgyis
általában kerekebbre vannak fogalmazva, mint egy átlag tv2.hu-s hír.)
Ezt a művet Creative Commons 2.5 Magyarország Licenc alatt tették közzé. Hivatkozz! Ne add el! Így add tovább!