friss a hírbehozó blogon

Nincs megjeleníthető elem




Első blikkre ítélkezünk a weboldalak felett

2006.01.15. 20:40 hírbehozó

A Nature-ben jelent meg egy cikk arról a kanadai kutatásról, mely szerint az internetező egy weboldallal kapcsolatos véleményét az első benyomás alapján alakítja ki. Ez pedig a másodperc tört részében mérhető idő. A tanulmány egyben ismét rámutat arra a bizonyos körökben eddig is sejtett és vallott nézetre, miszerint egy weboldalnál (is) nagyon fontos a csomagolás.

Ha az olvasónak az első pillanatban nem nyeri el a tetszését, akkor hajlamos tovaklikkelni, annak ellenére, hogy nem győződött meg a weboldal tényleges tartalmáról. Szóval a webdizájnerek mehetnek fizetésemelésért, az írott tartalmat előállítók meg hátradőlhetnek. Ők csak a front mögött, a második vonalban játszanak.

"The lasting effect of first impressions is known to psychologists as the 'halo effect': if you can snare people with an attractive design, they are more likely to overlook other minor faults with the site, and may rate its actual content (such as this article, for example) more favourably."


komment Címkék: az olvasó agya

Ezt a művet Creative Commons 2.5 Magyarország Licenc alatt tették közzé. Hivatkozz! Ne add el! Így add tovább!
Creative Commons License
süti beállítások módosítása