friss a hírbehozó blogon

Nincs megjeleníthető elem




Na ne már

2006.07.14. 10:26 hírbehozó

Kísértetiesen ugyanaz zajlik le most a Golden Blog-jelölés körül, mint tavaly. Miért nem került be ez, miért került be az? Ja, a focivébére sem csak azok a csapatok jutottak ki, akiket szerettem volna. Ja, és ráadásul nem is az nyert, akit szerettem volna. Csalás. Összeesküvés. Fújfúj.

Egy csomó blog nem került be a 130-ba, akik nekem szimpatikusak. (Nyilván meglepődnének, ha most ideírnám őket. De nem.) De szerintem az is igaz, hogy bárki is állítson össze egy ilyen listát, mindig lesznek mások, akik szerint alantas-ordas szándékok miatt hagyták ki éppen az ő blogját. 

Sajnos az összeesküvés-elméletek, a rosszindulatúság eleve feltételezése olyan mély kulturális pattern, hogy megpróbálni érvelni ellene széllel szemben pisilés. Látni kell, hogy az ilyen versenyek nem abszolút fokmérők. Nehogy már azért blogoljon valaki, hogy bekerüljön ilyen versenyekbe. És nehogy már amiatt kedvetlenedjen el valaki, mert nem kerül be. 

Én az egészet nem venném ennyire komolyan. A Bloggieson sem azok nyernek, akiket én a leginkább szeretek olvasni. És? Megismerek egy csomó új blogot, amit mások nagyon szeretnek olvasni és jónak tartanak. Kezitcsókolom.


komment Címkék: a legolvasottabbak

Ezt a művet Creative Commons 2.5 Magyarország Licenc alatt tették közzé. Hivatkozz! Ne add el! Így add tovább!
Creative Commons License
süti beállítások módosítása