friss a hírbehozó blogon

Nincs megjeleníthető elem




Criteria - nebraskai psycho

2006.10.09. 06:25 hírbehozó

Jó, nem vagyok naprakész a nebraskai rockzenében, hát még az omahaiban, valószínűleg ennek tudható be, hogy céltalan klikkelgetés közben most először találkoztam össze a Criteria, pontosabban Steve Pedersen alkotói pályafutásával, annak is legfrissebb, tavaly nyári felvételeivel.

Pedersen még a szintén omahai Cursive-ban kezdte, majd elmenekült egy Észak Carolina-i egyetemre jogot tanulni. Az egész valószínűleg annyira mély nyomokat hagyott benne, hogy visszatért Nebraskába és haragosabbnál haragosabb számokat írt régi-új Criteria nevű zenekaruknak. A szövegek továbbra is bénák, és az egész olyan nem profi. De talán ezt már pozitívum is.

(Közben eszembe jutott. A stoner zenekarok közt böngésztem a Wikipedián, amikor a Criteriára bukkantam. Be is másoltam az iPodon a Queens of the Stone Age helyére.)

A nappal nyakkendős ügyvédként, éjszaka kettős agyvérzésre játszó, pózolós rockerként élő Pedersen a nap amerikai pszichója. Íme egy fürt mp3:

komment Címkék: zene csak tanulékonyaknak

Ezt a művet Creative Commons 2.5 Magyarország Licenc alatt tették közzé. Hivatkozz! Ne add el! Így add tovább!
Creative Commons License
süti beállítások módosítása