friss a hírbehozó blogon

Nincs megjeleníthető elem




A blog mint kampányeszköz

2006.02.02. 19:12 hírbehozó

Jópár hónapja jósoltuk, hogy a 2006-os kampányban már fontosabb szerepet kapnak a blogok, mint korábban. Itt nem csak olyan fegyvertényekre gondolunk, mint a miniszterelnök blogja vagy épp az Index legújabb választási kampányblogja, avagy a szezonális előkép, a kampányblog.

Lazán lehet számítani arra, hogy a következő hónapokban corporate-blog formában megjelennek majd a politikai üzenetek a blogoszférában is. Nem csak arról lesz szó tehát, hogy a bloggerek mondják majd el politikai véleményeiket. Emellett pedig már most jó fejünkbe vésni, hogy a kampánycsend az interneten publikált tartalmakra nem vonatkozik.

Pontosabban a Magyar Tartalmoszolgáltatók Egyesületének van egy választási etikai kódexe, amit többé-kevésbé be is szoktak tartani a hivatalos online médiumok. De a nemhivatalosak persze ügyet sem fognak vetni erre. (Maga a kampánycsend mint olyan értelmetlen, de ezt majd máskor fejtjük ki.)

"Political blogs attracted further attention as a result of their use by two political candidates in 2003: Howard Dean and Wesley Clark. Both gained political buzz on the Internet, and particularly among bloggers, before they were taken seriously as candidates by traditional media outlets. Joe Trippi, Dean's campaign manager, made the Internet a particular focus of the campaign. Both candidates stumbled in the end, but were, at one time or another, thought of as front runners for the Democratic nomination. Senator John Kerry, the eventual Democratic nominee in 2004, maintained a blog on his own campaign site, as did his opponent, President George W. Bush." (Wikipedia)

komment Címkék: betiltott bejegyzések

Ezt a művet Creative Commons 2.5 Magyarország Licenc alatt tették közzé. Hivatkozz! Ne add el! Így add tovább!
Creative Commons License
süti beállítások módosítása