Ezentúl a New York Post is azon lapok táborát fogja erősíteni, melyek úgy gondolják, az online kiadás regisztrációssá tételéből
legalább két előnyük lesz: részletesebb adatok a regisztrálókról, és
kevesebb online olvasójuk. A regisztrációs rendszer azonban éppen akkor nem
működött, mikor el akarták indítani az oldalon.
A New York Post-nál egyébként láthatóan nem fogadták meg a nagy úttörők
(Los Angeles Times, Washington Post) tanácsait: ne kérj el specifikus
adatokat (pl. éves jövedelem, lakcím, stb), és tedd a regisztrációs
rendszert minél egyszerűbbé, hogy ne legyen olyan netező, akinek
problémája akad - mert ők jellemzően hagyják a fenébe az egészet és
tovaklikkelnek.
További tapasztalatok: az ingyenes regisztráció általában elrettenti az
online olvasók többségét. De az is igaz - láttuk ezt már a
Wpost.com-nál -, hogy kábé egy fél évre rá visszaszivárgott az
elvesztettnek hitt olvasók egy része. A New York Post egyetlen dolgot
csinált jól. Az ingyenes regisztráció mellé ad egy kis szuvenírt: csengőhangot, képernyővédőt,
stb. Oké, oké, csengőhangom lesz a regisztrációért cserébe. (Az NYP cikkei nem is érdekesek?)
Lehet futni, megadni az olvasási szokásainkat, éves
jövedelmünket, e-mail címünket, hogy olvassunk egy kis amerikai
bulvárt. Ugyan. Akkor már inkább a USA Today.
Ezt a művet Creative Commons 2.5 Magyarország Licenc alatt tették közzé. Hivatkozz! Ne add el! Így add tovább!