
A New York Post-nál egyébként láthatóan nem fogadták meg a nagy úttörők (Los Angeles Times, Washington Post) tanácsait: ne kérj el specifikus adatokat (pl. éves jövedelem, lakcím, stb), és tedd a regisztrációs rendszert minél egyszerűbbé, hogy ne legyen olyan netező, akinek problémája akad - mert ők jellemzően hagyják a fenébe az egészet és tovaklikkelnek.
További tapasztalatok: az ingyenes regisztráció általában elrettenti az online olvasók többségét. De az is igaz - láttuk ezt már a Wpost.com-nál -, hogy kábé egy fél évre rá visszaszivárgott az elvesztettnek hitt olvasók egy része. A New York Post egyetlen dolgot csinált jól. Az ingyenes regisztráció mellé ad egy kis szuvenírt: csengőhangot, képernyővédőt, stb. Oké, oké, csengőhangom lesz a regisztrációért cserébe. (Az NYP cikkei nem is érdekesek?)
Lehet futni, megadni az olvasási szokásainkat, éves jövedelmünket, e-mail címünket, hogy olvassunk egy kis amerikai bulvárt. Ugyan. Akkor már inkább a USA Today.