Mint régóta
lelkes, regisztrált olvasó, levelet kaptam a Los Angeles Times
internetes kiadásától. A rokonszenves levélben a Latimes.com
fejlesztéseit ecsetelik. Anélkül, hogy mélyebben belemennék, új dizájnt
kapott a honlap, és szolgáltatásaikat is folyamatosan bővítik.
Az egyéves fejlesztés keretében az új Latimes.com hírközpontú,
olvasóbarátabb layoutot kapott. Erősítették a helyi, közösségi-szolgáltató jelleget is. Bevezették a "most emailed"
rovatot, melyet nyilván a "most viewed" és egyéb, tipikusan netes
tartalmak fognak követni. Mondom, az újításoknak koránt sincs vége. Az
e-mailben azt sejtetik, hogy a fejlesztések végére központi hír- és
szolgáltatószájttá akarnak válni. Igazi sikertörténetet írnak, úgy 3
éve. Ja, és keresnek
belőle sok-sok pénzt.
Ezt a művet Creative Commons 2.5 Magyarország Licenc alatt tették közzé. Hivatkozz! Ne add el! Így add tovább!