
Kapom a mailt arról, "a leghűségesebb Sziget-látogatókat most egy hónapos
Népszabadság-előfizetéssel ajándékozzuk meg 2005. július 1. és 31.
között. Csak egy kattintás, és egész
júliusban házhoz visszük neked
hazánk és a világ legfontosabb híreit, köztük természetesen a Sziget
eseményeivel." Nem kell mást tennem, mint
ide kattintanom, ahol a nevemet, lakcímemet és mailcímemet kötelező megadni. Lájtos
dataphishing. És mit keres az Adverticum egyáltalán egy népszabis kampányban?
Szóval egy hónapig ingyen Népszabadság, és aztán elvileg semmi.
Gyakorlatilag meg persze úgy néz ki a dolog, hogy bekerülsz az
adatbázisba, és majd kapot szépen a népszabis promókat, előfizetési
ajánlatokat. A Népszabadság ezzel a kampánnyal kívánja ernyője alá
vonni a fiatalokat. Üzenem nekik: "hazánk és a világ legfontosabb
híreit, köztük természetesen a Sziget eseményeit"
a világhálóról
szerzem be. De azért
take care.