Az ötlet ugye az, hogy fizetünk némi pénzt, és kikerül az arcunk erre a weboldalra, és akkor majd mindenki jól megismer minket, híresek leszünk, és talán még a cédénket is megveszik. A kis profilképek a művészek weboldalaira, blogjaira mutatnak. De ha valakinek van annyi esze, hogy weboldalt vagy blogot csinál magának, akkor ugyanezeknek miért nincs eszük arra, hogy mondjuk a MySpace-en árulják szellemi kincseiket, művészi és nyilván kiemelkedően jó zenei alkotásaikat.
Ki akar 50 Cent lenni öt perc alatt? - nyilván ez az a hívószó ami miatt az American Idol vagy a Megasztár is sikeres bír lenni. A tévé és a zeneipar megmutatta, hogy bárkiből lehet sztár, sőt, akár évente egy tucat sztárt is lehet csinálni a sztárgyárban, sőt, egyik-másik akár évekig is képes kitartani a fejét a középszerűség mocsarából. Nos, többek közt ezért lesz mindig is érdekes egy garázs zenekar, egy alulról jövő, közönség által felemelt punkformáció. Mert a faszom se kíváncsi arra, hogy Soma vagy Robbert J. Lynch kit szeretne beemelni a kereskedelmi tévék legjobb reklámsávjába. Elég már ebből. Jöjjön a Fásy mulató millió dolláros weboldala és a Yeah yeah yeahs!
Outside of the art world, Andy Warhol is best known for the quotation, "In the future everyone will be world-famous for 15 minutes." He later told reporters, humorously, "My new line is, 'In fifteen minutes, everybody will be famous.'"