Ha már a szagmintákkal meg a dvd-mellékletekkel sem sikerül az emberekre sózni - például - a politikai napilapokat, akkor megint el kell majd gondolkodni azon, hogy vajon az emberek tömegei még mindig szeretnek-e ismert tegnapi híreket olvasni papírba csomagolva, napi dózisokban.
Ha lesz még befektető, aki ebben legalább önös okokból lát üzleti fantáziát, akkor az a most indult Good Magazine terjesztési modelljét fogja szeretni. A nemrégiben indult, külsőre tetszetős, tartalomra már kevésbé eredeti amerikai kiadvány ugyanis a következőképpen kíván 50 ezer előfizetőt szerezni magának egy év alatt:
Bár a magazinra rendesen elő kell fizetnünk, valójában nem a magazint, hanem valamelyik segélyszervezetet támogathatjuk befizetett összegünk 100 százalékával. A szájton egy subcribe-o-meter is található, mely mutatja, hgy épp hol tart az önzetlen kampány.
Az emberek szeretnek adakozni, és ha 50 ezren összejönnek és előfizetnek a magazinra, egy év alatt egymillió dollárt nyomathatnak a segélyszervezeteknek. Világmegváltásos előfizetői kampány - így hívják az utolsó esélyt.
Utolsó esély haldokló napilapoknak
2006.09.08. 15:28 hírbehozó
2 komment Címkék: marketing kampány újság az olvasó agya print
Ezt a művet Creative Commons 2.5 Magyarország Licenc alatt tették közzé. Hivatkozz! Ne add el! Így add tovább!