Mielőtt vásárolsz, nézd meg a neten
Az internet
fontos kelléke a vásárlásnak. Ezt a következtetést vonhatjuk le egy
nemrégiben készült amerikai felmérésből. A BIGResearch reprezentatív mintán készült kutatása szerint
a tengerentúli fogyasztók háromnegyede mielőtt vásárolna, előbb az interneten tájékozódik a fogyasztási cikk felől.
A felmérés arra is rámutat, hogy a nemek közt egyáltalán nincs
különbség e tekintetben. A kutatásból egyesek azt a következtetést
vonják le, hogy az online termékismertetés részben felváltja a bolti nézelődést. Ha belegondolunk, van ebben valami.
Mielőtt megvennénk a vágyott terméket, az interneten elvileg könnyebben
és gyorsabban összehasonlíthatjuk az árakat, amellett, hogy
tájékozódhatunk is az adott termékről. Persze Magyarországon mindez
nyögvenyelősebb. Próbáld meg a neten megtalálni a legjobb árú tejfölt, vagy a neked legoptimálisabb dvd-lejátszót.
Ezt a művet Creative Commons 2.5 Magyarország Licenc alatt tették közzé. Hivatkozz! Ne add el! Így add tovább!