Több nagyobb redizájnt is láthatunk mostanában a neten. Kétségtelenül a
legimpresszívebb a Yahoo portfólió külcsínyének felfrissítése. A
dizájnelemek letiszultabbak a korábbiaknál, és a blogszférában ma
mainstreamnek számító elemekkel is operál az oldal. Elsősorban a Yahoo
News-on láthatjuk, hogy a menüstruktúra jellegzetesen blogos képet
mutat.
Amit annyira nem értünk, azok az olyan megoldások, mint a Top Stories
esetében a hírügynökségek szerint leválogatható hírek. Sokkal ésszerűbb
lett volna valamilyen más szempont szerint leválogatni a vezető
híreket. Egyre ügyesebben és
agresszívebben vonja be a Yahoo a
netezőket a regisztrációs rendszere alá. Aki egy kicsit klikkelget ezen
a híroldalon, biztos belefut egy regisztrációs opcióba. (Ja, és a Yahoo
Mail 1 gigára bővült. És a Freemail hol is tart? 5 mega?)
Hírózás: okos kulcsszókereső ablak, kerekített formák, átláthatóbb menürendszer, (még mindig) kiváló rss-szolgáltatás
Anyázás:
regisztráció tukmálása, hírügynökségek erőltetése, full coverage
elhalása, elnagyolt almenük, túl hangsúlyos USA, sehol egy blog
Ezt a művet Creative Commons 2.5 Magyarország Licenc alatt tették közzé. Hivatkozz! Ne add el! Így add tovább!