A New York
Times megint időben szánja el magát arra, hogy megpróbálja felvenni a
ritmust. Ugye, már nem lehetett mit csinálni, eléggé egyértelmű és
meredek görbékkel kell valamit
kezdeni, ráadásul maga a hírfogyasztás
is változóban van. Legalábbis ez derül ki a pimasz olvasókkal készített
felmérésekből. A "majd holnap elolvasom"-tól az "ebben a percben
hogy áll a dolog?" felé megyünk. Indeed.
Szóval az NYT gazdasági rovata kerek 10 éve változatlan, így itt volt
az idő a lépésre. Mondanom sem kell, hogy a jövőben nagyobb teret
kívánnak szánni a fogyasztói és a kockázati tőkével foglalkozó
témáknak, és, és, és: a blogoknak. Ugyanis meggyőződésük szerint ez az
a három topik, ami a (z eco) hírfogyasztót manapság igencsak érdekli. A
változásokat hétfőn lehet majd látni először az amerikai lapban.
Nyilván a Népszabadságba is jár egy példány.
Egyébiránt a Barron's is hasonló léptékű változásokra készül. A Wall
Street Journal meg átmegy tabloid, vagyis kisalakos formátumra. Itthon meg folyik a hosszútávú töprengés.
Ezt a művet Creative Commons 2.5 Magyarország Licenc alatt tették közzé. Hivatkozz! Ne add el! Így add tovább!