Lassan már követhetetlen számú felmérés szól a régi és az új média
összehasonlításáról, a fogyasztási attitűdök változásáról. Legutóbb
például a Burst Media rémísztgette egy kicsit a napilapok szerkesztőségeit és a tévécsatornák székházait.
Az idei áprilisi netezői médiafogyasztást vetették egybe az egy évvel
korábbival. Felmérésük szerint az internetezők legnagyobb arányban
(35,5%) a tévénézés rovására ülnek többet a gép előtt. A második kedvenc mellőzött
termék a magazin (34,1%), és a harmadik helyezett a napilap (30,3%).
Ezt a tendenciát követik a reklámköltések is. Persze azért továbbra is
az összes amerikai reklámköltés negyedét kaparintják meg a nyomtatott
újságok, és a televíziók sincsenek ettől nagyon lemaradva. Az
internetes reklámköltések tavaly 4,3%-ot értek el, míg idén 5,3
százalékon állnak. A print lapok és a tévék reklámbevételei pedig -
ugyan egyelőre csak tizedszázalékokban mérhetően, de -
csökkennek.
Ezt a művet Creative Commons 2.5 Magyarország Licenc alatt tették közzé. Hivatkozz! Ne add el! Így add tovább!