
A New York Times-nál pedig megjelent a Sun Microsystems személyében az első kifejezetten rss-hirdető. Az AdWeek pedig kifejezetten úgy látja a jövőt, hogy az rss igen nagy szeletét fogja kitenni az online hirdetési bevételforrásoknak. A jövőképek közt tehát megint igencsak nagy a különbség. A szkeptikusok szerint egy átlag netező - viszonylagos bonyolultsága miatt - sosem fogja használni az rss-olvasókat, míg a másik oldal szerint pont a fogyasztói igények hívták életre a Nagyon Egyszerű Hírszolgáltatás (Really Simple Syndication) rendszerét.
Sok Hírbehozó-olvasó már ma is RSS-en és nem webböngészőben hívja meg aktuális tartalmunkat. Az rss-tábor szerint így gyorsabban és egyszerűbben értesülnek az őket érdeklő hírekről, a továbbra is böngészőre esküdők pedig általában azt mondják, minek telepítsenek még egy kütyüt a számítógépükre, amit ráadásul bonyolult és nehézkes használni.