friss a hírbehozó blogon

Nincs megjeleníthető elem




Hadas égből pottyant emlékképei

2005.08.20. 19:26 hírbehozó

Hadas Krisztina nem mindig mond igazat. Ez önmagában még nem lenne probléma, hisz mindannyian füllentünk, viszonylag rendszeresen. A sztori a bizonyos kínai Hősök tere, amiről korábban az Urban Legends-en is olvashattatok. Miután a netet bejárta a kínai Hősök tere képei, Hadas Krisztina is úgy emlékezett a Mokkában, hogy ő járt ott. Fényképeket is mutogattak. Azt viszont már nem említették, hogy a képek nem Hadastól származnak. A fénykép valódi szerzője sérelmezi is, hogy nem említették meg a képek forrását, és hogy Hadas elbeszélése több mint kétségbevonható. Na ebből született ez a kerek és hiánypótló írás.

Nem csak a szerzői jogok pökhendi semmibevétele visszataszító, hanem az is, ha egy olyan riporter, aki már járt Kínában, hirtelen úgy kezd el emlékezni a kínai Hősök tere-sztori kapcsán, hogy ő bizony járt ott. Na persze, csak amióta Kínában volt, elfelejtette a Hősök terét bárkinek is megemlíteni. Elfelejtette filmre venni a sanghaji helyszínt, sőt, azt is elfelejtette, hogy Sanghajban van. Lehet, hogy Hadas Krisztina szeret nagyot álmodni?

"Álmaimban én vagyok Pamela Anderson és Oriana Fallaci szerencsés ötvözete. Néha pedig arról álmodok, hogy igazi hősnő vagyok. Elszabadult metrószerelvényeket fékezek meg, szörnyű lavinák elől mentem meg a védtelen síelőket, éhező gyerekeket etetek, majd golyózáporban táncolva a kóbor ebeket menekítem biztos helyre. Szóval igazi akcióhősnő szerettem volna lenni. Ehelyett megelégszem a jó kis Közép-Kelet- Európai kalandokkal. De így is remekül szórakozom." (Idézet Hadas Krisztinától)
  • Balogh Attila levelezése Hadas Krisztinával


  • komment Címkék: betiltott bejegyzések

    Ezt a művet Creative Commons 2.5 Magyarország Licenc alatt tették közzé. Hivatkozz! Ne add el! Így add tovább!
    Creative Commons License
    süti beállítások módosítása