Jólértesültek szerint a Yahoo nem a tartalmat kereste, hanem igazából egy egyre növekvő hirdetői igényt próbál kielégíteni: az online videóhirdetések köré akar eladható tartalmakat passzintani. Persze miért ne legyen ez a célja, ha egyszer olyan embereket talál meg magának, mint a Koszovót, Afganisztánt vagy Irakot is megjárt újságírót, aki ráadásul kifejezetten szereti is alkalmazni az új média lehetőségeit.
Sites blogjai, videójai, képei eddig a nem-hivatalos tudósítás védjegyei voltak. Kérdés persze, hogy a Yahoo égisze alatt képes lesz-e ugyanezt ugyanilyen színvonalon folytatni. Annyi bizonyos, hogy az az édes "nem-hivatalos" jelzőt elfelejtheti a blogger. Még akkor is, ha tudjuk, már blogja mellett a CNN-nek és az NBC-nek szórta tudósításait.
Akkor még el lehetett intézni az egészet egy távolságtartó szöveggel: "Kevin Sites is a freelance solo journalist currently on assignment for NBC News in Asia, but this site is a personal website not affiliated with or funded by NBC News." A Yahoo alatt mindez már csak édes múltidő, melyet egy másfajta (talán édesebb) jelenért ad fel.