
Az alkalmazás készítője, Jon Paul Davies kétségtelenül némileg ironikusan látja a hájpolt, felkapott, divattá emelt webkettőt. Részben igaza is van. (Nagyobb részt nincs.) Nos, nézzük is, a Davies-elmélet szerint mi kell ahhoz, hogy oldalunkat webkettesként reklámozhassuk, s így házalhassunk potenciális hirdetőknél némi készpénzért.
Legyen a blog szegélye lekerekített, legyen a háttér mondjuk színáttűnéses, használjuk xhtml-t, riasztóan bántó színeket, trendi matricát a fejlécben, dobjunk rá egy Google Ads-dobozt, hagyjunk hatalmas üres helyek az oldalon, betűink legyenek ordítóan nagyok és bénák - ezt megsépkeled egy kis AJAX-szal, és máris ömlenek a dollárszázezrek.
Nos, a HH például így nézne ki, ha Davies-i felfogásban lenne webkettes. Ti is generálhattok magatoknak "webkettes" oldalt itt. Na, eddig a komoly dolgok. Most pedig reklám. A webkettőblogon írtam a Digg és a Del.icio.us házasításáról, és tényleg érdekelne a véleményetek. Holnap pedig egy elvetelmült webkettes keresőmotor lesz terítéken. Davies is megkönnyezné.