A mai New York Post ingyenes, mégpedig azért, mert a Microsoft megszponzorálta ezt a számot. Fogalmam sincs mennyibe kerülhet egy olyan hirdetést bevállalni, melynek eredményeként ingyenes a lap, de nyilván nem két fillér. Persze kérdés hogy ez kinek is jobb valójában: a Microsoftnak, mert több emberhez jut el a hirdetése, vagy a Postnak, mert több emberhez jut el a lap? Mindenesetre érdekes megoldás.
A Microsoft egyébként kissé az Apple reklámkampányára hajazva sziluettes emberkéket ábrázoló minimaldizájnos hirdetésben reklámozza a Windows Live-ot meg a többi új cuccát. A másik: a New York Post csütörtöki számához most megkapják az olvasók az eredeti Pókember-képregény első részeit.
Ennél sokkal pikánsabb párosítás, hogy az Aquafresh fogkrém dobozának belsejében van egy kód, melynek segítségével három általunk kiválasztott mp3-at ingyen tölthetünk le a Sony Connect adatbázisából. Az októberi Wiredben is szerepel egy promó: 12 mp3-at tölthetünk le ingyen.
Miért fontos ez annyira itt New Yorkban? Minden második ember fülében ott virít az iPod fehér fülhallgatója. És egyébként is: egy átlag New York-i az alvást és a beszélgetést leszámítva folyton zenét hallgat. Még fogmosás meg újságolvasás közben is.