friss a hírbehozó blogon

Nincs megjeleníthető elem




Többpártrendszer, reformerrel

2005.05.08. 11:58 hírbehozó

Cím a Népszavában: "Borsos ára van a többpárrendszernek". Ja, és hogy miért is olyan nyamvadék ez a többpártrendszer? Hát mert átláthatatlan a pártok költségvetése. Hja kérem, akkor vissza a Kádár-rendszerbe, az egypártrendszeri átláthatóságba, egyszerűségbe. Egy nagy 1-est a címadónak.

Medgyessy Péter a Délmagyarországnak: "A reformokkal kapcsolatban pedig szeretném kijelenteni: ha valakinek ebben az országban morális alapja van a reformokról beszélni, akkor az én vagyok: 1988-ban az adóreformot, 1998-ban a nyugdíjreformot „csináltam meg", mind a kétszer pénzügyminiszterként, s én vittem a bőrömet a vásárra. Tudni kell azonban, tökéletes reform nincs, a kockázatot fel kell vállalni." A 100 napos program gazdaságlanyhító hatása persze érdektelen. Annak ellenére, hogy maga Medgyessy is elismeri, "az igazán nagy, társadalmi léptékű reformokat alaposabban elő kell készíteni, a választás előtti év erre a munkára nem alkalmas. Nem véletlen, hogy az eddigi reformokat mindig a választások közötti időszakban vezették be." A nagy reformer lerántja magáról a leplet.

komment Címkék: laphalászat

Ezt a művet Creative Commons 2.5 Magyarország Licenc alatt tették közzé. Hivatkozz! Ne add el! Így add tovább!
Creative Commons License
süti beállítások módosítása