
Az irritálási skálán legelől végzett - tehát a fogyasztók által a legidegesítőbbnek tartott - hirdetésfajta az internetes popup lett (78%), a második legirritálóbb pedig a televíziós reklám (57%). A harmadik helyre sorolt online videóreklám irritációs mértéke mindössze 26 százalék, vagyis csak minden negyedik netező mondta azt, hogy zavarja, ha egy weboldalon videóhirdetéssel fut össze.
A fenti adatok azért is fontosak, mert korábbi szakértői állásfoglalások szerint az online videóhirdetés igen hatékony marketingeszköz. Ugyanis sokkal jobban leköti a fogyasztó figyelmét, mint mondjuk egy banner vagy popup, popunder. Az úgynevezett online brandtudatossági skálán is az online videóhirdetés végzett az élen, vagyis a legtöbben az ilyen reklámokban megjelenő márkanevekre tudnak visszaemlékezni.
A felmérés másik érdekessége, hogy amíg nagyon sok embert irritálnak a tévés hirdetések, a neten sokkal kevésbé irritálja őket a tévészerű reklámfajta. Vagyis amit a tévében nem szeretünk, az online akár még izgalmas is lehet.