Konkrétan a "csináljunk csetszolgáltatást", "online randiban kell nyomulni" és egyéb mondatok repkednek, majd mindenki beletörődik a lassú elsorvadásba és jöhet a második kávé.
Ma már annyira fontos online iparág az internetes társkeresők üzemeltetése, hogy komoly kutatások is folynak a témában. Henning Wiechers és Dirk Pflitsch szájtja éppen ezeket a metaadatokat hivatott összegyűjteni. Van egy blogjuk is, ahol az aktuális trendekről, piaci mocorgásokról írnak veretes bejegyzéseket.
A szájt szerint csak Németországban 11 millió egyedülálló él. Így már jobban érthető, hogy miért fontos figyelemmel kísérni az online társkeresők helyzetét. Az internet, úgy tűnik, egyik fontos előnye marad, hogy a kapcsolatépítést kiválóan ki tudja szolgálni: legyen az blogközösség, társkereső, csetszoba, messenger, levlista, e-mail.
U.S. residents spent $469.5 million on online dating and personals in
2004, the largest segment of “paid content” on the web, according to a
study conducted by the Online Publishers Association (OPA) and comScore
Networks. (Wikipedia)