friss a hírbehozó blogon

Nincs megjeleníthető elem




2005.04.15. 11:16 hírbehozó

Tűsarok vagy Tűsarok?

Moshimoshi blogján olvasom, hogy mekkora gáz is ez a Tűsarok.hu. Felkaptam a fejem a bejegyzésre, gyorsan fel is pattantam a weboldalra, és perszehogy természetesen naná nem a Sisso-féle Tűsarokról van szó, hanem éppen egy hímsovén védegylet virtuális önkielégítéséről, olyan cikkfelütésekkel, mint "A haverral elhatároztuk, hogy meglessük a kurvák kéjelgését", vagy: "Akarsz franciázni? - Nem szóltam, csak magamra húztam a csajt és dugtam." Nyilván szőrpamacsos mellüket vakargatva böfögték ki az ötletet: plagizájjuk azta ja Tűsarok-izét abban a szaros lapba'.

Tegyük rendbe egy kicsit ezt a dolgot. Ugye a Narancs rovatával téveszthető össze a fenti portál, mely a Tűsarok névre hallgat, és általában a nők életével, helyzetével, a femnizimussal foglalkozik. Többnyire magas színvonalon és érzékenységi fokon. A Sisso-féle Tűsarok sokáig csak papíron létezett, aztán jött a Magyar Hírlap rövid életű rovata (Leányfalu), melyet szintén Szilágyi Szilvi csinált, és later on, jött a Tűsarok.org. Nemtől függetlenül ajánlott a Tűpárna-díjazós rovat. Tehát: .ORG, és nem .HU!

komment Címkék: dizájnia/ketyerék

Ezt a művet Creative Commons 2.5 Magyarország Licenc alatt tették közzé. Hivatkozz! Ne add el! Így add tovább!
Creative Commons License
süti beállítások módosítása