Mivel lehet az internetezőkre leginkább hatni? Hát azzal, ami rájuk a leginkább jellemző. Vannak időről időre a neten végigsöprő felkapott dolgok, amik valahogy minden e-mailfiókot megtalálnak. Erre volt példa a közelmúltban a Don't push the red button (DPTRB). Volt aki nem nyomkodta végig? És ugyan miért nyomkodtuk végig? Hoppá, erre le kell csapnia egy marketingesnek.
Nos, most pedig ellepte a magyar webet egy hirdetés, mely kifejezetten ebben látta meg a marketingcsimborasszót. A piros gombra való utalás mellett ott van a brilliáns félmondat is - "na elég volt a sok kamu akcióból" -, mely egyszerre reagál a redbutton-t végigszenvedettek lelkiállapotára és persze a hirdetés valódi tartalmára is. Valahogy ma nem vagyunk formában, ezért akkor inkább elégedjünk meg azzal, hogy felmutattuk ezt a jelenséget. És könyörögve kérünk, ne nyomják le azt a kibaszott piros gombot. Ne dőljenek be a reklámoknak. Nem érdemes. A gombnyomkodás csak rossz szokás. Nem érdemes, tényleg. Kihasználnak minket.
Ezt a művet Creative Commons 2.5 Magyarország Licenc alatt tették közzé. Hivatkozz! Ne add el! Így add tovább!