friss a hírbehozó blogon

Nincs megjeleníthető elem




Projekt Kosárbavele: online boltok használhatósága

2006.11.25. 14:08 hírbehozó

Visszalépsz és elvesznek a kosárba tett dolgaid. Hosszú és bonyolult regisztrációs folyamaton kell átbukdácsolnod. Nem tudsz megfelelően keresni a termékek közt. Nincs szűrő, mellyel szűkíthetnéd a találati listát. Na ehhez hasonló problémák bizony előjönnek, midőn az egyszeri netező arra szánja el magát, hogy a virtualitásban találja meg szerettei (továbbra is materiális!) karácsonyi ajándékait.

A Webcredible hosszasan sorolja az online shopping szájtok buktatóit. Végkövetkeztetésük pedig, hogy:
Providing effective sorting and filtering for product listings can play a major part in helping users find (and ultimately buy) the product(s) they're looking for.
Ha már a felhasználóbarát vásárlószájtoknál tartunk, ismerkedjünk meg a BBC témába vágó cikkével. Ebből többek közt kiderül, hogy a Marks & Spencer oldalán jó vásárolni, mert a felület kényelmesen használható, mi több: az egyik legjobb.

Ja, csakhogy a Webcredible nem vette figyelembe a M&S magyar szájtját. Ez a flashszörnyeteg mintapéldája annak, hogy hogyan rémísszük el a netezőt attól, hogy a jövőben bármikor is visszatérjen ide. Ja, hogy vásárolni a magyar oldalon nem is lehet? Ne csodálkozzunk. Az is csoda, hogy rá mertünk kattintani.

komment Címkék: karácsony projekt kosárbavele

Ezt a művet Creative Commons 2.5 Magyarország Licenc alatt tették közzé. Hivatkozz! Ne add el! Így add tovább!
Creative Commons License
süti beállítások módosítása